Hasła promocyjne polskich miast [Infografika]

Nasze miasta promują się raz lepiej, raz gorzej. Ale podstawą każdej udanej kampanii promocyjnej jest zazwyczaj hasło promocyjne. Postanowiliśmy się przyjrzeć zatem hasłom polskich miast.



hasla-promocyjne

Poznań niedawno przestał się promować sloganem „Miasto know-how”, uznając, że brzmi to nieco dziwnie. Od tej pory stolica Wielkopolski nie ma żadnego stałego hasła. Trochę szkoda, że Łódź już nie promuje się świetnym „Łódź kreuje”, a raczej banalnym hasztagiem „#kochamłódź”. Rzeszów ma fajne logo, ale jednak określanie tego miasta mianem „stolicy innowacji” jest nieco na wyrost. Hasło „Floating garden” Szczecina jest natomiast mocno niezrozumiałe dla tych, którzy nie znają tej koncepcji przebudowy miasta do 2050 r. Naszym zdaniem najlepiej brzmią proste, ale intrygujące „Przystań” Gorzowa oraz „Wschodzący Białystok”.



Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *